Zwroty & Reklamacje
Anulowanie zamówienia
Wszystkie zamówienia można anulować do momentu ich wysyłki. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone i chcesz je zmienić lub anulować, musisz skontaktować się z nami w ciągu 12 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki anulowanie nie będzie już możliwe.
Zwroty pieniędzy
Oferujemy 100% gwarancję zwrotu pieniędzy na wszystkie produkty, które są wadliwe lub uszkodzone podczas wysyłki. Wystarczy, że dasz nam znać, a my podamy adres zwrotny oraz wyślemy produkt zastępczy lub zwrot pieniędzy — według Twojego wyboru.
Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia — skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a zrobimy wszystko, aby Ci pomóc!
Klient ponosi koszty wysyłki zwrotnej.
Nie dokonujemy zwrotu, jeśli:
Twoje zamówienie nie dotarło z przyczyn niezależnych od nas (np. podanie błędnego adresu dostawy).